Ezeket érdemes megnézni:)

http://papyyy.blog.hu/ http://tyrimas.blog.hu/ http://gepember.hsdstudios.hu/

Friss topikok

2008.12.22. 18:26 Hete

Úristen mi lesz vele ha az álma csak maga volt a félelem?

Csak azon tűnődik, hogy mit keres itt, mikor már délután van és itt még sosem volt nélküle. Míg telefonál, a szeme remeg és kutatja a fényt, keresi azt, akit vár, de ő még nincs sehol. Szépen lassan jön, még a buszon ül.

Még két lámpa van a megállóig, az még 1 szám. Melyik legyen? Háát.. végülis annyira mindegy, eddig is bőven volt ideje zenét hallgatni, mert direkt megvárta hogy elmenjen az a busz ami neki kell, és gondolta kicsit "megvárakoztatja", hadd legyen ideje kitalálni valami programot, ha már annyira találkozni akart vele.

Majd megőrül, fel-alá járkál, a körmét rágja és a haját dobálja. Hol lehet már? Már itt áll... úristen... 16 perce és még sehol a srác. Pedig azt mondta neki, hogy szereti. Ha viszont szeretné akkor már rég itt lenne. Pedig már fél van. Itt kéne lennie.

Megigazítja a kesztyűjét és benyom egy arctic monkeyst, azt már úgyis régen hallgatta. Nézi a fákat, meg a többi lányt ahogy mennek át az első zöldön. Egész jól néznek ki. Csak reméli, hogy legalább Ő is így néz ki.

Leül. A fejét fogja, a kavicsokat nézi. Nem szeret. Nem szeret, 2 perce itt kéne lennie. Semmiképp sem szeret...... dehogyis. Biztosan késik a busz. Itt lesz, és mikor meglátja, mosolyogni fog és olyan aranyos lesz mint mindig. És odamegy majd hozzá és megcsókolja, biztosan így lesz.

Tegnap este milyen kiállhatatlan volt. Nem is hagyott békén. Ha két percig nem írtam neki már egyből csaltam. Áh, nem is tudom miért találkozom vele. Nem is érdemli meg, végülis csak egy lány, akit nem is ismerek. Olyan mint eddig az összes. De nem... nem olyan. Van benne valami különleges.... dehát mindenkiben van valami különleges, nem?!

Olyan beképzelt és kibírhatatlan... ha akar magának valakit, akkor miért nem küzd érte? Csak várja a sült galambot, aki most én vagyok, hogy a szájába repüljön. Hát nem.

Feláll, megnyomja a gombot és visszaül. Még 1 piros, és itt is van a megálló. Már biztosan vár. Szégyellem magam, lekéstem egy buszt és megvárakoztattam... pedig biztosan előbb is jött miattam. Aaaa olyan bunkó vagyok. És még csak nem is nézek ki jól. Eljöttem egy ilyen szakadt szarban, ez volt legfelül a szekrényben... Szegény lány valamivel ki kell engesztelnem.

Olyan hülye vagyok... Itt van. Itt van. Itt van. Leszáll a buszról. Elindult. Most milesz?!

Itt van. Olyan gyönyörű, mint a képeken. Nem is. Sokkal szebb.

Mit mondjak neki? Küldjem el? Öleljem meg?

Mit mondjak neki? Egyszerűen elvarázsol...

Szia.

Szia.:)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hete.blog.hu/api/trackback/id/tr66837045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meg akacsa 2009.01.03. 14:00:40

O.O :) erre nem tudok mit mondani:)

meg akacsa 2009.01.03. 14:03:28

nah mosmár tudook:D
bazmeg hete megyek és punkzenét hallgatok h ne váljaok olyanná mint te mert két egyforma ember csak megöli egymást tudod hogy megfogadtam h nem leszek ien:D szevasz
süti beállítások módosítása