Ezeket érdemes megnézni:)

http://papyyy.blog.hu/ http://tyrimas.blog.hu/ http://gepember.hsdstudios.hu/

Friss topikok

2008.09.14. 14:26 Hete

És most nincs más hát jöjjön Ő, fél karral ölelő...

Holnap suli és még megkell tanulnom pár dolgot, de amúgy már kész vagyok és várom a Bálintot. Mert jön. Vagyis kéne... és már rég felhívtam volna telefonon csak nem tudom a számát :D degáz. Na mind1, remélem hív vagy feljön msnre... ha meg nem akkor gondolom nincs kedve jönni, vagy nem tudom. "zsanettvagyok. bejelentkezett" Majd írok is neki..

Egész nap kispált hallgatok. Nem is tudtam hogy ez ilyen jó... de végülis ez volt quimbyvel meg kooks-szal is:D Itt alszom én, a kopott szócső... Egész éjjel kamionok dübörögnek... Tolatnak és, pöfögnek is, és a motorháztetőn meztelen, nők nagy lángokon ülnek..." <3

Amúgy azért írok blogot merta Rebiis ír, és hát... amúgy is kéne:D

Ma nem lesznek ilyen nagy érzésfejtegetések... de csak mert nem jut eszembe semmi:D Amúgy szívesen írogatok ilyeneket, csakhát most tényleg teljesen "üres" vagyok:D

Tegnap volt south park, néztem is, ráadásul 3 részt..:D na majd Bencével ordibálhatjuk hogy:

(leírtam, mivel nem tudok németül ezért "fonetikusan":D)

-Gesz isz sztráj für ráhen!

-Vigmü szendin júden áusztráfen!

Azt, hogy mit jelent, nem tudom, de talán valami halál a zsidókra szöveg lehet, de nem baj hogy nem tudom mert úgyse az utcán fogjuk kiabálni, csak msnen meg ha csak ketten vagyunk, egymás között:D

Még mindig érdekel az Állattemető/Kedvencek temetője befejezése, mert még mindig nem olvastam el/néztem meg, viszont nagyonis érdekel.:D De állítólag nagyon véres, de hát ez van. Még fél óra háromig és még mindig nincs sehol a Bálint. Tényleg hívhatna... Azt mondta hoz filmet, nekem meg itt a Meet the spartans, meg töltök le south parkot. Hopp. Bekapcsolom a letöltést:D

na. ennyi, majd még lehet írok ha este nagyon unatkozok.. dehát nem hiszem hogy fogok..:D

 

Csókszi:]

2 komment

Címkék: blog élet suli szerelem quimby kooks hete lackó


A bejegyzés trackback címe:

https://hete.blog.hu/api/trackback/id/tr64662868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uzsidoboz 2008.09.16. 19:49:24

Hogyha új trükköt nem csinálsz, holnap jön egy óriás, téged megesz engem elás, és nem csinál semmi mást ez a kurva nagy óriás! :D

meg akacsa 2009.01.03. 13:22:26

esz iszt cájt für ráe
vír müsszen di júden áuszrotten

es ist zeit für rahe
wir mussen die juden ausrotten

ez a változás ideje
ki kell nyirnunk a zsidókat

emberek ne bántsátok a zsidókat semmi rosszat nem tettek csak azért mert grbe az orruk vagy mert mások azt mondják még nem kell őket bántani bántották őket eleget.belegondoltam h énis írok blogot mert most sikerült elolvasni hetéét ésmost olyan hetés vagyok mint tegnap egész este...magyarul depis de aztán eszembe jutott h csaknemlennék depis:D de am hete nagyonszép a blogod majnem elsírtam magam:P ezt csak azért mondom mert sajnos télleg kevesen olvassák a blogod pedig tökjó mint egyigazi szerepjátékkönyv:) bár dáid reggel aszonta olyan vagyok ma mint egy menstruáló nő:/ de ezt ne vedd sértésnek csak azért mondta mert fájt a fejem:P nemtom mért irok ien rohadt hsszu blogaszerü komit:D lehet téleg kéne blogot nyitnom csak nemtok hejesen írni meg lusta vagyok hozzá meg ki a faszt érdekel:D most is biztos a sok olvasás miatt van ien irogatós kedvem olyan szépvolt a lackós remembör rész:') szegény kölök...najo szia mielött télleg elkezdek blogot irni:D és mielött az lenne az utolsó bejegyzés a félész blogomban hogy "viszlát rohadt világ"
süti beállítások módosítása