Ezeket érdemes megnézni:)

http://papyyy.blog.hu/ http://tyrimas.blog.hu/ http://gepember.hsdstudios.hu/

Friss topikok

2009.02.09. 14:22 Hete

Nem lesz nehéz.

Itt vagyok. Fürtös kedvéért. Megcsinálom a lehetetlent. Csak 3 szó. Ennyi egy mondat. Remélem menni fog. Szorítsatok.:D

Ma hétfő van. Egy szokásos hétfő. Semmi új. Semmi érdekes. Szarul érzem magam. Estére sztem láz. Vagy legalább fejfájás. Úristen megy!:D Meg tudom csinálni.:D Holnap írunk sokmindenből. Nem tudom hogyan. Nemsokára megyek is. Angol lesz ugye. Meg kéne írni. Azt is. Random WMP adja. Elfeledett számok, jórégről:D *Egybeírni ér, nemszámítsokszónak:D*

Baj van. Ha nem hosszú. Egy mondat. Akkor nem megy. Nem tudok írni:D Szánalom.com. Ez két mondat:D

Azért beleviszek párdolgot. A lepkéket nem. Azokat semmiképp:D Viszont vannak mások. Fák, falak, békák. Meg csigák. Azok menők. Én tisztelem őket. Riszpekt.

Nemtom ki voltál. De kár érted. Büdös népség. Mért kellett? Titeket képviselt volna. Nyomik. Oltáás.:D

Láááláláláláláláálálálálálalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalllllalala. ÉS ez 1szóvolt.:D

Annyira nem megy:D Hihetetlen. Ekkora kíhívást mégsoha. Sohasohasoha:D ÉS sohatöbbet.:D

Dééémoni napok. Képtelen bajok. Képtelen legyűrni. "Neither" megtűrni.

Bazd meg Fürtös. Háhá három szóó:D Pont kifér egybe. És értelmes is. Dejó.:D

 

csocsi. este még talááán.

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hete.blog.hu/api/trackback/id/tr5932357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hűtő?! 2009.02.09. 18:53:34

szórakoztató, szinte érzetem a küzdelmet beletömörítve abba a három kis szavacskába :) :D

csigák :) óóó, nekem ám pont vannak csigáim :O ;)

Hete 2009.02.09. 19:10:37

@hűtő?!: Tudod milyen nehéz volt?!:D Hozzá vagyok szokva a hosszú, több soron át tartó körmondatokba, ezért vagyok angolon is általában leszúrva...

De azért ez legalább mindenki számára érthető..^^

És milyen csigád van?*.*

hűtő?! 2009.02.09. 19:25:41

én is a barokkos körmondatokat részesítem előnyben írásnál :) sok-sok jelzővel tarkítva ... :)

achatina fulicák :) megcsappant a létszámuk utóbbi időben :(
túlélők: 3 felnőtt, 10 baba :)

hűtő?! 2009.02.09. 20:14:47

Kongó medencéből származó, óriás trópusi, szárazföldi csigák. A föld egyik legnagyobb szárazföldi csiga faja :)

Hete 2009.02.10. 19:43:54

És neked honnan van csigád? Meg minek? Meg úgy egyáltalán....?:D

hűtő?! 2009.02.10. 21:00:27

Kedvenc állataim. Mi az hogy minek? Jó helyük van, ha netán ezért aggódsz... csodásak, izgalmasak, szépek és okosak... úgy egyáltalán... :)

Hete 2009.02.10. 21:34:46

ÓÓ én abban biztos vagyok hogy odaadóan viseled a gondjaikat, meg úgy kezdtem megszokni hogy ne lepődjek meg a furcsaságaidon, mert akárhogy is nézzük, van egypár (persze mindenkinek van, nekemis rengeteg, például hogy írok ide megminden, meg ezt nem negatívumként írom neked jóvá...), és mégis meglepsz mindig.:D

És amúgy aranyosak?:]

Hete 2009.02.10. 22:02:17

Úristen véletlenül a kimoderálásra mentem a megtekintés helyett. Basszus bocsi 8|

Na szóval aztmondod aranyosak.:)

És nem problémásak? Mert az oké hogy nem ugat vissza meg minden, de (az a baj, hogy elképzelni nem tudom hogy ők mit csinálnak napközben a csúszkáláson kívül...:D) szóval komoly feladat őket boldoggá tenni?:)

hűtő?! 2009.02.10. 22:25:31

meglepődnél :D hamar unatkozni kezdenek. Új tereptárgyakra van szükség meg hogy mászkálhassanak új érdekes felületű dolgokon, meg mindent jól megnéznek. :D Igazából csak csúszkálnak de nagyon nyugtató és különleges érzés nézni őket. Meg vicces, ha egymásról lógnak le a terrárium tetejéről, vagy egy ágacskán trükköznek :D Szeretnek a kezemen is mászkálni, és fergeteges érzés :D Még mielőtt kételkedni kezdenél, jólétüket illetően, a csigák behúzzák a házukba magukat, ha valami nem tetszik nekik. Mindegyik mászik most is! Sőt, Lám, most is pont néz az egyikük :D

Hete 2009.02.10. 22:31:57

Kéne nekem is valami háziállat aki meghallgatja a hülyeségeim amik néha kikívánkoznak belőlem..:D És amúgy hogy néznek ki? Tudom van Google megminden, de sokkal jobban érdekel az, hogy szerinted milyenek:) A külsejükre gondolok igazából...
Szóval akkor boldogok. Ennek őszintén örülök:]

hűtő?! 2009.02.10. 23:04:28

Barna, csúcsos, orsó szerű ház, fehér mintával. Testük barnás, hátukon sötétebb csík húzódik. Persze személyenként változó. Jajj, szépek nagyon! Babák elajándékozásra várnak, szóval, ha gondolod, esetleg elláthatlak háziállattal, tarsolynyi felelősségtudat ellenében :)

Hete 2009.02.10. 23:16:23

Mennyi ideig él az ajánlatod?;) Az a helyzet, hogy körülbelül fél évig még sehova se tudom tenni, de utána szerintemkéne, ha már így szereted őket, még rám is ragadt egy pici belőle, és mondhatni megtértem, mert sosem akartam háziállatot, de most kifejezetten érdekelnek:D

hűtő?! 2009.02.11. 18:07:09

örülök, és ajánlatom hosszú távra szól :) ... főleg, hogy ők is sokáig élnek. Sok = 4-5 év
De örülök! Már az ország több pontjára ajándékoztam a csigákból, itt egy újabb jövendőbeli gazdi! :D Szóval, várnak. Azt hiszem ki is választottam neked már egyet! :)
süti beállítások módosítása