Ezeket érdemes megnézni:)

http://papyyy.blog.hu/ http://tyrimas.blog.hu/ http://gepember.hsdstudios.hu/

Friss topikok

2008.12.01. 13:14 Hete

Onnan fogod tudni hogy jól vagy ha nem találsz senkit akinek a helyében lennél.

És bármibe kerül, vagy akármi fáj, tudod, hogy élni lehet is, nem csak muszáj.

["Dugjmeg" haha.:D]

 

Angollevelet kellene, de blogot írok, mindegy. Úgyis meg tudom írni 15perc alatt... Olyanjólesz a december... annyiravárom. Ma elseje van, még:

 

  • 5nap mikulásig
  • 23nap karácsonyig
  • 25 nap Quimby-ig:]
  • 26nap LANig, amire lehet nemmehetek, de még megkell kérdezni.

Szilvesztert meg nem várom. Nem értem minek kell ellmenni a tökömbe az országszélére, mikor nem is akarok és nem is fogom magam jól érezni. Én a barátaimmal akarok lenni és együtt bulizni meg mindent csinálni... Nem pedig egy olyan családdal akinek akárhogyis nézzük komoly 75%át nem igazán bírom. Sőt.

És 3 nap szenvedés, míg a többiek együttvannak. Utálom az egész felhajtást. Egyáltalán, minek menni akárhova is? Én nem akarok menni, apa nem akar menni. Innentől nincs miről beszélni. Csak az erőlködés, hogy húdejólesz... hát nem lesz az. Az egész csak arra jó, hogy elmondhassam hogy már harmadszor vagyok ott.

Amúgy jólvagyok. Jólvagy? Jólvagyok. Akkorjó. |||||. ennyitakarok csak.

A Démonmester egy jó könyv. Megfogott. Antigonét meg ki kéne kölcsönözni, vagy meg kéne venni. Csak lusta vagyok. Meg éhes.

Édes otthon. Szeretek ittlenni. Ma mondjuk már át kéne rendezni végre a szombám... csak egyedül nehéz... Egy franciágyat nembírok el.. Meg amúgy érzem a végtelen rendet a szombámban, csak ezt senki nem látja át, sok kicsit a "csakéntudommiholvan" érzés.

Ma se fogok edzésre menni. Jó lesz már ha meglesz a nyelvvizsga. Ez felér egy sérüléssel... nem tudok menni miatta edzésre...:/ Még mindig gitározni meg egyáltalán zúzni akarok. De se gitárom, se tanárom, se bandám, se közönségem. Meg nagyonkomoly zenei ötleteim sincsenek... csak maga az érzés, hogy valaki téged hallgat... az fasza.

El akarok szökni pár napra. Bárhova, csak el innen. Megyekveled ha jössz velem, és maradok ott, ha te is akarod.

Álmodtam hogy elaludtam. Elkéstem, 4 teljes órán nem voltam bent és 5.re bementem, de legalább bementem. Nem tudtam hol vagyok, de jó volt... Mindenhol voltam, azthiszem. Elképesztő, hogy mik vannak. Akkor és ott jó volt, nem a legjobb mert messze a legjobb, de amúgymeg mindenütt jó. Csak azt látom amit akartok hogy lássak...

 

puszi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hete.blog.hu/api/trackback/id/tr61797749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása